Forum Forums KLEIEN VOOR BEGINNERS Adressen waar ik mijn werk kan laten bakken

Dit onderwerp bevat 13 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  KLEI>Yoka 7 jaren, 4 maanden geleden.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

roze
    Bijdrager

Zijn er in de regio Eindhoven adressen, ateliers, waar ik tegen betaling mijn werk kan laten bakken?

Michel Kuipers
    Bijdrager

Ik bak geregeld voor anderen. Om welke temperatuur gaat het?
    Michel Kuipers 040-2550164.

Michel Kuipers
    Bijdrager

Nog een ander adres in Ehv:

MARISKA CRÉATIONS
    Lijsterbesstraat 21-b
    5616 LE Eindhoven (Noord-Brabant)
    Nederland
    Website: http://www.mariskacreations.nl

Met vr. groet van Michel

marcel
    Bijdrager

Ik zit in Helmond. Mocht je daar in de buurt zitten en interesse hebben, Marcel@dreamsofthemind.com Zo, keuze genoeg? 😉

KLEI>Yoka
    Moderator

Kijk voor stookadressen op de website onder Handige adressen of klik op de link: http://www.klei.nl/handige-adressen/

Anoniem

En in Leiden of vlak daarom heen, zijn er daar ook geen mensen die de kosten van hun oven er langzaamaan uit willen verhuren? Anders moet ik holderdebolder op de fiets naar Hazerswoude.

keramist41
    Bijdrager

Ellen Fideel in de groenesteeg 69 zit een pottenbakker en op op de Herengracht 110 zit er een die je eens kan vragen of ze voor je willen bakken.

succes

Michel Kuipers
    Bijdrager

Ik ken geen Groenesteeg in Eindhoven, ook geen Herengracht.

KLEI>Yoka
    Moderator

De Groenesteeg en de Herengracht zijn in Leiden!

Michel Kuipers
    Bijdrager

Beste Yoka, De vraag gaat over adressen in Eindhoven.

KLEI>Yoka
    Moderator

@Michel: Dat weet ik, daarom vermeld ik dit ook. Iemand gaf eerder deze adressen door, maar deze zijn dus niet in Eindhoven maar in Leiden.

keramist41
    Bijdrager

Als je mijn bericht leest zie je dat ik Ellen Fideel antwoord geef en die komt uit de buurt van Leiden

Michel Kuipers
    Bijdrager

@yoka Graag reacties op de oorspronkelijke vraag. Dat betreft bakmogelijkheden in EINDHOVEN of omgeving. Het is dan niet zinnig allerlei adressen in de hele wereld te gaan noemen.

KLEI>Yoka
    Moderator

@michiel, helemaal mee eens, maar naast de oorspronkelijke vraag was er ook een vraag/opmerking over Leiden. Het is altijd lastig als men van de oorspronkelijke vraag afwijkt in plaats van deze in een nieuw topic te plaatsen. Deze topic wordt dan ook gesloten.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Het onderwerp ‘Adressen waar ik mijn werk kan laten bakken’ is gesloten voor nieuwe reacties.