Forum Forums HOE WERKT HET FORUM? Mijn laatste smeekbede om ons oude forum terug te krijgen.

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  jose van dijke 6 jaren, 3 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Inez Wisse
    Bijdrager

Nog een laatste poging om het oude forum terug te mogen hebben!!
    Ik ben autodidact en heb jarenlang zoveel hulp ontvangen van het oude forum, dat heeft mij zoveel rijke informatie bezorgd.
    Ik keek er zeker drie maal daags even op! Nu kijk ik eigenlijk nooit meer. Alle onderwerpen moet je nalopen om te zien of er iets nieuws te lezen valt. Is niet te doen. En als ik nu zie komt er misschien eens in de maand een vraag met soms ook nog geen antwoord. Veel mensen die mij zoveel hulp gaven zijn er niet meer te vinden. Ik wordt er verdrietig van.
    Waarom volharden jullie nog met dit forum ook al moet nu al lang duidelijk zijn dat het gewoon niet werkt op deze manier?
    Dag,
    Inez

Kristine
    Bijdrager

Ik ben het helemaal met Inez eens, dit werkt zo niet.

KLEI>Yoka
    Moderator

Het was de bedoeling om het oude en nieuwe forum samen te voegen naar een nieuwere versie. Helaas moesten we constateren dat dit veel meer zou gaan kosten dan we in eerste instantie hadden gedacht.
    Uit onderzoek bleek dat hooguit 20-25 mensen actief op het forum waren en dat circa 100 mensen wel eens een vraag stelde of een reactie gaven. Mede gezien de vele mogelijkheden in sociale media is het onzeker of het forum weer actief en belangrijk gaat worden.
    Daarom is besloten het forum te laten zoals het nu is. Met het huidige forum bieden we de gebruikers de mogelijkheid om vragen te stellen en reacties te geven. Het oude forum blijft als naslag mogelijkheid bestaan.

KLEI>Yoka
    Moderator

Het was de bedoeling om het oude en nieuwe forum samen te voegen naar een nieuwere versie. Helaas moesten we constateren dat dit veel meer zou gaan kosten dan we in eerste instantie hadden gedacht.
    Uit onderzoek bleek dat hooguit 20-25 mensen actief op het forum waren en dat circa 100 mensen wel eens een vraag stelde of een reactie gaven. Mede gezien de vele mogelijkheden in sociale media is het onzeker of het forum weer actief en belangrijk gaat worden.
    Daarom is besloten het forum te laten zoals het nu is. Met het huidige forum bieden we de gebruikers de mogelijkheid om vragen te stellen en reacties te geven. Het oude forum blijft als naslag mogelijkheid bestaan.

jose van dijke
    Bijdrager

Ik kijk nog zeer regelmatig op het oude forum. Het nieuwe forum vergt zoveel meer zoekwerk. Kunnen we niet gewoon terug op het oude forum?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.