Forum Forums DISCUSSIEFORUM WEBSITE NIEUW STILTE op het forum

Dit onderwerp bevat 21 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Vera Zegerman 8 jaren, 8 maanden geleden.

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur

ed knops
    Bijdrager

Wat is het toch ontzettend jammer, dat het eens zo interessante discussieforum al enkele maanden vrijwel stil ligt. Ik volgde al jaren, wel zeer passief, het forum. Kleimensen die mij vragen stelden waar ik geen antwoord op had, adviseerde ik altijd ” stel je vraag op klei.nl”.
    Ik heb te weinig verstand van internet enz. om te begrijpen waar de oorzaak ligt.
    Het is vooral ook vervelend voor de groep vrijwilligers van het mooie blad “klei” . Dit blad heeft zelfs meer abonnees dan bijv. het Duitse tijdschrift “neue keramik”.
    Mijn mening is, dat je volgens mij beter het forum kunt openstellen voor iedereen. Dus dat niet alleen abonnees bijv. vragen kunnen stellen. Want als iemand tegenwoordig met klei begint en een vraag heeft, dan abonneert men zich waarschijnlijk niet meteen op het kleiblad, maar gaat men eerst op internet. Toegang tot het forum kan dan een goede opstap zijn naar een abonnement. Ik wens de organisatie van klei.nl veel wijsheid.

Helemaal mee eens Ed!!!

Vroeger keek ik dagelijks meerdere keren op het forum, nu nog maar om de paar weken. Alles loopt vast…..

Gerard Molenaar
    Bijdrager

Misschien is het starten van een “eigen forum” ook een optie. Misschien is dat te organiseren?

Michel Kuipers
    Bijdrager

Dat is een heel goed idee, maar dan wel graag met een bouwer die verstand heeft van zaken.

Gerard Molenaar
    Bijdrager

Michel ( en misschien wat andere forumzoekers)

Iemand wees me zojuist op het feit dat “De kleine K” van Mels Boom (http://www.dekleinek.nl) ook een forum optie heeft. Dit wel vrije forum loopt nu niet zo maar misschien kunnen we elkaar beter daar gaan treffen?

Vera Zegerman
    Sleutelbeheerder

Het nieuwe forum is voortaan toegankelijk voor iedereen; ook niet-abonnees kunnen zich aanmelden. Aan de snelheid van het laden van de website wordt nog gewerkt. Wij wensen iedereen veel plezier met ons nieuwe forum.

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)

Het onderwerp ‘STILTE op het forum’ is gesloten voor nieuwe reacties.