Er ging iets verkeerd bij het reageren. De reactie van Nel Vredenburg kwam elders binnen en heb hem daarom hieronder vermeld. Gr. Yoka
Dank je wel, Marcel.
Eigenlijk zoek ik een recept om het glazuur zelf te maken. Ik woon in Frankrijk, geef cursussen, daarom makkelijker om het steeds zelf te kunnen maken.
Groet, Nel.
Dat is al vaker het probleem. De bouw van dit forum plaatst de antwoorden niet allemaal bij de gestelde vraag. Een bericht komt binnen dat er een reactie is. Als je die aanklikt zie je alleen de betreffende reactie bij de vraag staan, zonder dat daar de andere reactie ook bij staan. Dit werkt zeer inefficiënt. Kun je dit bij laten stellen Yoka?
Michel, Als je een mail ontvangt dat er een reactie is, klik je op de link in de mail. Je ziet dan inderdaad alleen de laatste reactie, maar als je dan weer klikt op het onderwerp (in dit geval: Transparante aardewerkglazuur) dan zie je alle reacties en kun je zelf een reactie plaatsen. Het zou natuurlijk logischer zijn als je direct kunt reageren op een reactielink. Ik zal dit opnemen met de maker van de website.
Dat de mail van Nel elders binnen kwam is vermoedelijk gekomen door de mail zelf te beantwoorden. Het antwoord komt dan binnen bij de afzender t.w. aanmelden@klei.website