Forum Forums APPARATUUR/GEREEDSCHAP Waar koop/vind ik een tweedehands elektrische draaischijf?

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Ina 7 jaren, 6 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Lonneke
    Bijdrager

Hoi, ik wil graag een tweedehands elektrische draaischijf aanschaffen. Echter zijn die op Marktplaats niet/nauwelijks te vinden. Heeft iemand een goede tip waar ik terecht kan? Hoor het heel graag! Alvast bedankt. Groet, Lonneke.

Gerard Molenaar
    Bijdrager

Kijk eens geregeld op http://www.klei.nl/service/kleintjes/ bij de biscuitjes.

KLEI>Yoka
    Moderator

Of plaats je vraag om 2e hands draaischijf in de rubriek biscuitjes.

Ina
    Bijdrager

Ik zou eerlijk gezegd ook niet op Marktplaats kijken. Ik heb daar wel eens een draaischijf vandaan gehaald, die man zei: kijk maar, hij doet het, terwijl dat ding al bij de deur stond. Pas thuis kwam ik er achter dat er een ‘wobbel’ in zat, waarschijnlijk heeft iemand ‘m laten vallen. Dikke pech voor mij. Toen toch maar een nieuwe kleine Shimpo gekocht, die zijn er al voor plm. 500,-. En anders inderdaad de Bisquitjes in de gaten houden, daar heb ik wel meer vertrouwen in.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.